onsdag, desember 10, 2008

Siste dager i Buenos Aires!

No er eg tilbake i Buenos Aires, byen i mitt hjerte... <3 Det er godt aa vere her igjen, og eg skal nyyyte dei siste dagane. Kom fram i gaar, til graatt ver og regn:( Ikkje akkurat min plan. Skulle liksom sole meg og nyte varmen siste veka. Saa det var litt skuff.. Sovna til lyn og torden og plaskende regn, men vokna til lettskya himmel i dagtidlig. No skin sola igjen, og det er VARMT. Asi me gusta! Fann et nytt hostel i dag, som ligg like ved der eg budde foer. Skikkelig fint hostel, saa eg blir nok boende der resten av oppholdet. No skal eg ut paa litt julegaveshopping, og saa blir det milonga og tango i kveld:) Favoritt-milongaen min ligg her i San Telmo, berre eit par kvartal fraa der eg bor. Bandet der er heilt fantastisk raatt, seks trekkspelk, tre fiolinister, en contrabass, piano og en vokalist som er heilt sinnsykt god! Gleder meg. Var paa den milongaen nesten kvar onsdag medan eg studerte her, saa det blir litt vemodig at det er siste gangen i kveld. Ellers saa blir det vel mykje biff og vin siste veka, planen er ikkje heilt fastlagt enda! Sit aa hoyrer paa julemusikk paa youtube no. Prover aa faa litt julestemning foer eg reiser heim. Faar ikkje akkurat julestemning av 30 grader og sol, saa musikken er nesten det einaste som funker! Hasta pronto amigos! besitos

Ingen kommentarer: