fredag, september 10, 2010

Mykje nytt!

Hei igjen! Det blir lenge mellom postane på bloggen, men eg er litt usikker på kor mange som les det uansett, sidan ingen legg igjen kommentarar.. hint; legg gjerne igjen ein kommentar viss du er innom! No sit eg på mitt nye rom som eg deler med Sigrid - mi nydelige søster! Vi har flytta den siste veka, og har endelig fått orden i alle tinga vi hadde med i flyttelasset. Hausten er i gang, og det er ein litt annleis haus eg tar fatt på i år. Er dagmamma for skjønne Laura to til tre dagar i veka, og student ved NTNU (sosialantropologi) ved sida av. Ser fram mot ein haust med mykje kos, moro og aktivitet. Bilder kjem i neste post. No skal eg danse T A N G O :) Hærlige fredagskveld, eg likar deg!

4 kommentarer:

Annemariebull sa...

Du er kul! høres ut som et travelt og deilig liv du har der oppe! Kunne ønske jeg kunne dra på Tango også. ahhh.fordelene med "storbyen" :p

Birgitte sa...

Tusen takk for kommentar Anne Marie! DU er kul, tar utfordringer på strak arm :) Kjekt å vite at nokon er innom her en gang i blant. Men eg tenker også litt som du sa ein gang, at bloggen er på ein måte som ei dagbok, så det er fint å ha uansett om nokon følger med eller ikkje!

Ragnhild sa...

Hei søte søster! Eg leser bloggen din og gleder meg over den. Håper helga blir god, verdens beste dagmamma!!!!!!

Åse-B sa...

TOK HINTET =)
Du e kjempevelkommen nordover på besøk!! Ej he husrom og hjerterom ;) E skikkelig klar for latterkick!! Glad i dej, kjære søskenbarn!!