onsdag, september 22, 2010

25 år!



Hurra for meg som fyller mitt år! Klokka er 11 og veggen min på facebook er allerede full av bursdagshelsingar! Så heldig eg er som har gode venner å vere glad i! Tusen takk alle sammen!! Det er kjekt å ha bursdag, særlig når verdas beste tantebarn Laura og verdas beste storesøster Ragnhild kjem inn på rommet og vekker meg med bursdagssang, kake med lys på og gåver på senga!! Og ikkje nok med det, for verdas like beste storesøster Kjersti og verdas beste nyaste svoger Harald var med på telefon og sang :) Takk for ein fantastisk start på bursdagen, eg er så glad!

3 kommentarer:

anette wiksten sa...

jeg leser bloggen din birgitte :) er jo nyskjerrig på hva du driver med for tiden... HURRA for deg idag <3

klem anette :)

Birgitte sa...

Så kjekt at du følger med Anette! Takk for bursdagshelsing :) Måtte mimre litt tilbake til feiringa i calle peru i går kveld! Savner tida vår i Argentina!

marita (salsa :)) sa...

dumdidum, gratulerer med dagen som var ;) bedre send enn aldri håpa eg :)