torsdag, februar 04, 2010

God tur Sigrid!!!

I morgon flyg Sigrid avgårde på eventyr! Eg trur og håper det blir eit fantastisk eventyr. Det ser i allefall ikkje så verst ut på bilete:



Spansk og latinamerika studier er spennande og nyttig. Å vere til stades i eit latinamerikansk samfunn medan ein studerer det, må vere den beste måten. Lykke til med studier Sigrid!
Sjølv tar eg eit fag på NTNU som heiter "Regional etnografi; Latin Amerika og Karibia", og det er fryktelig spennende. Kan komme tilbake med litt utfyllande informasjon om kva det handlar om i eit anna innlegg...
Dette innlegget handlar om Sigrid som reiser til Nicaragua, og det synes eg er utrulig stilig! Har funne eit kart som syner Nicaragua si geografiske plassering, og flagget, ved første augekast svært likt det argentinske flagget..




GOD TUR Sigrid! Kos deg på stranda, i sola, på skulen og på tur i Latin Amerika og USA!! Eg gled meg til å høre frå turen allereie :) Veldig glad i deg!!

Ingen kommentarer: