søndag, desember 06, 2009

eksamen..



Stemningsrapport kl 21.00 kvelden før eksamen i Sosial organisasjon og identitetsdannelse. Hører på Sloveig Slettahjell som syng Take it with me. (Sjekk ut www.ragnhildogvegar.wordpress.com for å høre denne nydelige sangen) Med gitaren stødig bak meg, god rødvin på pulten i tillegg til yerba mate, eit grovt rundstykke med brunost, saft, kaffi og litt notater foran meg har eg det rett så koselig. Er akkurat ferdig med artikkel-kompendiet, og skal pugge litt no før leggetid kl 23.

I den eine vinduskarmen har eg to adventslys, det er jo 2.søndag i advent! I det andre vindauget heng to pepperkakehjerter for å skape litt julestemning. Innimellom set eg på litt god julemusikk for å skape ekstra god stemning. Til tross for at eg føler at ingenting av det eg les vil feste seg til hjernebarken, så held eg motet oppe med desse førjul-koselige innslaga!

God kveld frå meg!

2 kommentarer:

Unknown sa...

hehe, kult kusine! Høyrest ut som om du finn lommer av det gode liv i eit hektisk eksamenslesingstilvere; det er ein kunst! Lukke til på eksamen! Drikk du nok mate så går det garantert bra! jardisklem

Ragnhild sa...

rødvinen hjelper sikkert også på resultatet! u go sis!