tirsdag, april 08, 2008

Yoho!! I'm back!!


Har strevd lenge for å få logga meg på kontoen min, sidan eg hadde gløymt passordet.. No klarte eg endelig å legge til birgittemgodo-bloggen til profilen som ej bruka på Olgasklan-bloggen, Hurra! Vel sidan sist eg var inne her har det hendt litt av kvart:)Eg reiste til Cuba i februar 07 og hadde fantastiske månader der!! Vil tilbake:) Var også på reise i Mexico og Florida. Det var opplevelsesrikt og verdifullt. Når eg kom heim i juni, bar det ganske direkte på hurtigruta, og eg jobba der heile sommaren. Hausten 07 byrja eg på høgskulen i Oslo. Har begynt på eit tre-årig studie som heiter idrett,friluftsliv og helse. Veldig kjekt! Bur i kollektiv på majorstua saman med Kjersti og Hanne og Shiva(ein liten chiuaua vi har passa på sidan i haust), VELDIG kjekt:) Happy house:) No er det ein mnd til eksamen, så det går mest i eksamenslesing! Vi snakkast meir framover:)Todeloo:)

1 kommentar:

Per Oddvin Stornes sa...

Takk for kommentar og tips:) Skal sjå om ej finne et sudoku-blad og prøve ut teorien din!
He mykje som skal skje framover, he nesten berre ei vike igjen med oppvask til sammen, so når oss e ute på farten blir det nok so mykje so skjer so ej ikkje fær so mykje tid til å lengte heim.

Oss sjåast til sommeren, eller i Oslo til hausten:) Ej og Kay leita etter plass å bo, so he du et tips?