lørdag, mars 12, 2011

Latinfest!!!


I helga er det salsa for alle penga her i Trondheim!! Latinfest 2011 går av stabelen, og eg er med. I går var åpningsfesten på Pirsenteret, og i dag har det vore kurs heile dagen med fantastiske instruktørar! No har eg dusja og lagar middag medan eg gjer meg klar til kveldens fest :) Då blir det liveband som spelar til dansen og show av dei eksterne instruktørane som besøker Trondheim denne helga. Eg gleder meg!! I morgon er det nok ein dag med dansekurs på pirsenteret. Ein skal kjenne det på kroppen etter ei slik helg :)

I <3 DANCING

3 kommentarer:

sigrid sa...

I <3 dancing también!! Du her det nok som egget i plomma denne helga tenker eg :D

Ej savner å gå ut å danse salsa med dej!! Disfrutatelo mucho=)

sigrid sa...

Eller som plomma i egget..:p jeje...!!

Nina sa...

Hørtes ut som en herlig helg!