torsdag, august 20, 2009

Trondheim!

Så blei det Trondheim på meg i år. Eg skal studere sosialantropologi. Har vore her ei og ei halv veke, bur på Nardo og ser rett bort på Tyholt-tårnet frå rommet mitt.

Den første veka budde eg i Børsa hos Ragnhild og Vegar.

Vi venter spent på lille knøttet inni magen til Ragnhild. Gleder meg til å bli tante:)


I dag er det IKEA og handballtrening på programmet. I morgon skal eg på årets andre forelesning før eg set meg på flyet til Sola, Stavanger. Skal i Bryllup til Eva og Bolav!!! Gleder meg:)

2 kommentarer:

Vegar sa...

Så rart å sjå bilete no av den store magen og vite at det er lille, vakre Laura som låg der inne!!!
Eg er så glad for at du kom til Trondheim, Gittemora. Gleder meg til å sjå deg igjen.
Klem.

Vegar sa...

.. Klem frå Ragnhild - logga inn som Vegar!