torsdag, mai 28, 2009

Dreadlocks!!!

Ny hårsveis! Eg har dei site vekene arbeida med eit ptosjekt som tok lenger tid og krevde meir arbeid enn eg hadde forestillt meg... Men VELDIG gøy likevel!
No har eg dreadlocks, endelig! I går hadde eg i bivoks sidan dei begynte å "gli opp"... Fekk eit tips om at bivoks fungerte som lim... og det skal eg helse å sei!!! No er håret mitt eit einaste sort mangearma stearinlys. Pappa fåreslo å bruke meg til juletre neste jul, med levande stearinlys.. hehe, eg veit ikkje heilt.. (Bivoks får du kjøpt i slike plater du kan lage stearinlys av.. for den som ikkje visste det)Her er resultatet: (riktignok før eg hadde bivoks i, men det ser ganske likt ut likevel, bortsett frå at no er dei mykje stivare enn dei var på desse bilda)

Første bildet er rett etter at eg var ferdig med backcombing:

Her er to bilder av resultatet etter at eg føna i litt dreadwax:



Kanskje blir eg sjåande ut slik igjen? Men ikkje før om leeeenge da! :)

2 kommentarer:

Ragnhild sa...

Herlig!
Du er fantastisk søt.
Og eg synest du er veldig fin med rastafarisveisen din!

Birgitte sa...

Takk for det Ragnhild!